miercuri, 12 iunie 2013

Necrolog

Ma numesc David si sunt fiul doamnei Dascalu. Imi pare nespus de rau sa anunt ca mama mea a decedat in urma cu 2 luni pierzand o lupta indelungata cu cancerul. Mama mea a iubit foarte mult goblenul si abia astepta perioada pensionarii pentru a-si continua munca si pentru a coase cat mai mult. Din pacate boala a rapus-o inainte de vreme. Nu pot decat sa incerc sa continui ceea ce mama mea a iubit cu atata pasiune. Pot sa ofer suport in legatura cu cererile de diagrame. Puteti sa ma contactati in continuare pe e-mail-ul mamei mele: daciana38@yahoo.com. Multumesc!

3 comentarii:

  1. vaaai, imi pare nespus de rau! condoleante. am admirat mult munca mamei tale si chiar ma intrebam de ce nu mai da pe aici. sunt unul din cei 34 de membri inscrisi pe site si azi, cand am vazut postarea, nu mi-a venit sa cred.
    Dumnezeu s-o odihneasca in pace si sa o lase sa faca diagrame minunate acolo in cer.

    RăspundețiȘtergere
  2. sincere condoleante...ingerii sunt fericiti caci mana mamei va tese si pentru ei atatea lucruri minunate

    RăspundețiȘtergere
  3. David, sincere condoleante. Am cunoscut-o virtual pe mama ta pe un forum goblenistic, apoi am vorbit de mai multe ori la telefon. Am admirat foarte mult diagramele ei si la fel de mult tablourile realizate.
    Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

    RăspundețiȘtergere